ska snart försöka lägga mig

Inatt kommer det bli en av dom tuffaste nätterna i mitt liv, ska försöka komma till ro. Tusen tankar i mitt huvud. Jag hoppas att kärleken mellan mig å K kommer att stärkas å föra oss ännu närmare varann. Jag vill inget hellre en det, jag älskar honom mer en jag någonsin kan säga i ord. Jag som människa är en väldigt myckt till tänkare, kan tänka på en grej tills jag vänder ut å in på mig själv. Jag behöver allt stöd jag kan få.
Just nu känns allt upp å ner, en dröm som gått i kras som jag vill bygga upp igen. Snälla om det nu finns någon där upp så låt det bli min dröm igen. En dröm som jag vill leva med varje dag. Skulle helst av allt vilja dra täcket över huvudet å hoppas på att allt var en hemsk mardröm. Men det är sanningen just nu. Jag vill se framåt utan att ta ett baksteg. Detta var ju meningen just nu, men tycker livet är bra orättvist. Jag behöver medvind jag behöver få känna kärlek när jag som minst förtjänar det nu. Men även jag måste tänka på dom små sakerna i livet. Jag vill så mycket detta att det är otroligt jobbigt att det hände mig!!
Det gör ont, men jag vet att det kommer gå över.
Mer en älskad
En dröm som blev en mardröm
All min kärlek

Känns skönt att få skriva av sig, allt jag håller inom mig. Säger det igen, låt min dröm bli sann igen. Om det nu finns något där som besämmer detta. Vill inget hellre..


En ledsen Johanna går å lägger sig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0