När ska eländet ta slut?

Idag är det begravning för en av mina mammas bästa kompis man, han försvann i Januari blev hitta i April. Livet tar snabba vändningar. Pratade med en av mina äldsta kompisar idag, hennes pappa har varit sjuk under en längre tid och det va ingen positiv nyhet jag fick därifrån? När ska allt elände ta slut omkring oss? Jag känner att det får vara nog nu. Ur allt detta dåliga måste något väldigt bra komma. Säger det en gång till va rädd om dom nära å kära ni har. Säg ett extra fint ord. Det kan betyda så mycket. Ge en extra kram!!
Låt nu det komma något väldigt bra ur allt det dåliga!!!
Mina tankar kommer vara hos familjen idag och hos min äldsta kompis.
Ta hand om dom nära å kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0