Man måste unna sig även om

Ok jag gjorde det igen? men kände att efter allt som har hänt var jag värd lite nya grejer i garderoben. Men nu lär det inte bli shopping förens nästa år eller nått. Har även fyllt på frys & kyl. Köpt ett ipad fodral till K. Så några antal hundralappar fattigare. Ikväll blir det fläskfilé och färskpotatis. Och nu ska fröken Johanna sätta igång med ett högt diskberg, hur lyckas man få det så ofta? Aja, sedan ska nya gardiner upp i sovrummet. Och kvällen ska spenderas med min K.
Klännig med väldigt fin rygg
Lika sådär, men denna klännigen är virkad. Jätte nöjd me mina köp, blev en till klänning dock inte svart.
Eeeh inte har jag tid att sitta här, hemmet ska skina, jag ska baka, städa å hänga upp mina nya fina gardiner. Trevlig friday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0