Ibland blir man ledsen då gäller det

Att ta det negativa å vända till det positiva. Idag hände något i mitt liv, som jag aldrig kommer att glömma.
Vill inte skriva det exakta men det kommer sätta spår i mig. Jag har alltid varit bra på att tänka negativt. Men idag har jag lovat mig själv för att i framtiden tänka på det som kommer och allt bra det kommer ha med sig. Självklart är inte livet bara medvind det har jag fått känna av mycket. Men det dåliga för med sig något bra. Jag har en väldigt stöttande sambo. Och nu måste jag le och och tänka på det bra. Kommer säkert komma dagar då jag kommer tänka på detta, man måste få vara ledsen för att bearbeta. Alla gör det på olika sätt. Just nu ser jag fram emot en sommar med goda vänner och många grillkvällar och trevligt sällskap med många skratt. Idag ska jag försöka ha det så bra som jag kan. Ska gosa med min man och försöka tänka på det som komma skall.
Jag älskar dig så mycket, tack för allt ditt stöd idag. Och för att du får mig tänka framåt iställe för det som varit.. Det är underbart att få vakna upp breve dig och se ditt fantastiska ansikte varje dag. Det är guldvärt. En bild säger mer en tusen ord!
Mer kvällar med goa vänner väntar.
Goa Sophie flyttar snart hit, ska hitta på massa skoj i sommar. Visa henne Lysekils bästa sida i sommmar
Linnéa å jag har börjat prata igen, vilket känns jätte skönt
Nu är det dax att lämna det gamla framför sig å blicka framåt. Börja njuta av livet till fullo. Jag har dom människorna omkring mig som får mig att må bra. Jag har en sambo som jag älskar till månen och tillbak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0