Härlig pw

Gött med en liten pw, dock väldigt mätt. Blev inte riktigt den kvällsmaten som var tänkt. Men det gäller att unna sig å njuta av livet. Blev väldigt trött efter maten så nu blir det film i soffan med min älskade kärlek. Naglarna blev kanon fina, lite sommriga, en liten fjäril och blomma på.
Imorgon är det dax för ett långt arbetspass då gäller det att vara utvilad å pigg!
Bra start på veckan får jag säga hoppas att det håller i sig, men tänker man positivt så blir allt mycket lättare å roligare, så se till att ha ett leende på läpparna istället för att lägga på energi på tråkiga saker.
Ne nu vill jag gosa ner mig breve den fantastiska pojkvännen jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0