Vilken helg

Lördagen spenderades på framsidan av huset med ett glas vin och trevligt sällskap. Inte så klart hela dagen för jag och Älskling hann även med att tvätta bort vårt tvätt berg. Sedan runt 16 gick Sophie å Jonte hem. Så då tänkte jag vila men inte någon vila här, åkte upp till affären och handlade lite till maten. En halv timme senare kom Sophie å dom igen å då satte vi igång med den goa maten. Hade en otroligt trevlig kväll men söndagen spenderades i sängen med en betonkeps som inte va å leka med.
Då va min älskling en riktig ängel som serverade mig vid sängen. A så söndagen va den slappaste dagen en sålänge på detta året. Igår vart det jobb igen å en sväng till Lysekil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0