Träning

Har precis varit på gymmet kört ett gympass. Ska ta en bild nu ikväll så jag kan se före & efter, jag har ju en dröm hur jag vill att min kropp ska se ut, och det är lättare att se om man tar ett kort för att sedan jämnföra. För då ser man om det bli någon för ändring. Tanken är att köra deff i e månad oxå, minska underhudsfettet lite.
Jaopp nog om det, kvällen spenderades med min älskling. Blev en lugn kväll med lite mat, gick faktiskt och la oss i sängen redan vid halv 10. Så idag vaknade vi båda utvilade. Nu ska jag åka och jobba om en stund, en väldigt snäll arbetskamrat bytte pass med mig, så jag jobbar 14 - 17:30 efter som jag igentligen skulle börjat kl 17:30 - 23 och imorgon börja 07:30 till - 18:45 gjorde det förra veckan och kan ordagrant säga att jag va helt slut, det påverkade hela veckan. Men ska bli skönt å bara göra några timmar!





Lite skillnad kanske? Inte för att jag tränar armar speciellt mycket men blir mycket mer lyft i jobbet. Kanske inte är någon skilland men den första bilden va innan jul å denna va i fredags! Kanske lite löjlig bild eller ganska mycket. Men ha gär det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0