Solen ger mig tonvis med energi

Har lagat mat och precis ätit upp. Blev goodie goodie gott. Väntar nu på min sambo så han ska få i sig lite mat oxå. Sedan ska vi slappa lite innan det blir gym. Så surplar i mig lite kaffe igen.

Snodde en liten lista av Sophie

Namn : Johanna
Född : 21 Julia
Senaste samtal : Älsklingen
Senaste sms : Daddy
Senaste gången jag gråtit : Hm kommer inte ihåg, åh det är ju bra
Senaste utbrott :  Samma sak där, onödig energi
Senaste skrattanfall : Igår
Senaste dröm : Igår morse
Senaste inköp : Mat
Senaste måltid : korvstroganoff med sallad, kaffe
Senaste skada : Hm va nog ett tag sedan
Senaste bokslut : Oj inte en aning haha
Senaste lyssnade låt : you and med
Senaste bråk : inte en aning va gör längesen vilket är bara bra tycker jag, även där onödig energi
Senaste alkoholintag : i lördags
Senaste träningspass : Idag, promenix å senare gym
Senaste önskan : att gå ner i vikt typ 5 kg då är jag nöjd
Senaste lyckade genombrott : ja du, när jag pressar mig själv och jobbar många timmar och gör ett bra jobb
Senaste du blivit stolt för : Mig själv tror jag, att jag klarar den pressen jag har ofta
Senaste längtan : så klart min älskling som alltid, sedan Johanna & lille Emil snutten 
Senaste elaka tanke : varje dag
Senaste lyckliga ögonblick : varje dag då jag får se min underbara pojkvän som gör vardagen lite bättre
Senaste misstag : att inte ha tränat i går eller i tisdags
Senaste fundering : hur jag snabbast ska få bättre kondition och gå ner mina 5 kg
Senaste tanke : våren är påväg

Detta va faktiskt lite roligt. Ne igår fick K för sig att betala 249 :- för att få ha BB dygnet runt så aja får vell kika lite på det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0