Sol sol sol

Åh vad jag blir glad!! Får ett sådant pirr i hela kroppen, jag blir nykär. Direkt när jag vaknar på morgonen ensam och det gör jag 5 av 7 dagar i veckan så saknar jag min älskling så fruktansvärt mycket! Gillar att spendera tid med honom. Igår jobbade jag kväll, tiden gick oerhört fort, det är inte ofta det känns så. Men idag börjar jag jobba kl halv 12 jobbar till 18 så det blir gymmet då. Längtar tills solen går ner sent på kvällarna så man kan ta dom härliga pw. Förra våren så va jag ute och gick i princip varje kväll så himla underbart!
Hm fick reda på på mitt schema hur det ser ut i sommar, lär ju inte bli spec brun när man kommer tillbringa sin sommar inne i en butik? Men aja fick iaf ledigt till PL och en arbetskompis bytte pass med mig så vi kan åka tidigt den dagen. Roligt ser verkligen fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0