Sambo kg

Känns som man har fått sambo kg, man äter lagad mat varje dag, inte för att det är onyttigt. Men känner att sambo kg har börjat komma icke bra. Så på tal om det haha så håller jag på att göra en gryta. Aja ja gillar att laga mat. Men jag kunde ju skippat godiset igår, så nu gäller det för mig att inte äta godis mer en dag iveckan. Då får jag ha ätar dag, jag menar se? Våren är här å det innebär att sommaren kommer vara här fortare en va man tror. Och det innebär bikin säsong? så som det ser ut nu så skulle det aldrig falla mig in att visa mig någonstans haha. Jaja så här såg jag ut förra sommaren


En av alla härliga sommardagar i min hemstad

Det va jag helnöjd me, detta va i aug. Men ska ta en bild när jag solat lite och inte smälter in i den vita stolen jag sitter på nu.

K och hans goa vän sitter och kollar lite film så jag passar på att pyssla lite. Och som sagt sedan bär det av mot jobbet. Ska hinna med en snabbprommis men just nu mår jag illa efter allt kaffe har dessutom en fasansfull M- värk. Stackars oss tjejer som ska få all denna smärta.




Ha en fortsatt härlig söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0