8 Mars

Så goodie goodie väder. Men vad trött jag blir på mig själv, skulle gå upp kl 8 och detta händer aldrig att jag stänger av alarmet, men vaknar kvar i 10. Shit trodde att jag hade försovit mig. Men jag som skulle röja här hemma, träna & sola? Va händer med mig, var är min energi. Trött jag blir på mig själv. Min älskling är jätte duktig, han går upp super tidigt gör många mil och sedan kommer hem går å tränar. För mig tar det typ 12 min att gå till jobbet. Går till jobbet kommer hem och är super trött. Men va fan tänker jag, när i hela h -vetet ska jag tränar, blir bara så trött på mig själv. Aja måste snart göra mig i ordning för att gå till jobbet jobba halv 12 till halv 8. Men imorgon finns det inga men, då ska det banne mej blir träning. Plus att jag ska göra ett röj här hemma. Åh va inne en hel dag när det är helt fantastiskt väder ute? Om jag inte hade stängt av det jävla alarmet så hade jag hunnit med en skön promenix i detta vårväder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0