17 Mars

Jobbade igår kväll, kom hem sov i 5 timmar sedan upp och jobba. Samma snälla arbetskamrat tog mina sista 3 timmar, har trots allt en hel dag imorgon igen. Igår hade jag en mysig dag med Sophie, lite shopping och så. Idag är min älskling sjuker så köpte med lite mat och gottit till honom. Hoppas han känner sig bättre snart, vill inte att min bättre halva ska va sjukis. Nu har jag röjt lite i köket, så åker till gymmet vid 17 och kör lite efter det ska jag hem och laga mat. Ska bli jätte skönt å vara ledig i helgen. Igår när jag va på apoteket med Sophie så fråga jag lite efter som jag får så uppsvälld mage ofta, hon sa att när man blir älder så kan man bli laktos. Så aja får testa å äta lite laktosfria grejer å se om det hjälper. Känner mig helt slut försöker sysselsätta mig så att jag inte får för mig att lägga mig i sängen å bara ska ta en kort powernap som kommer bli på typ 2 timmar. Det hade inte vart dumt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0