what to do

Rolig helg med en del inslag av på tok för mycket fulla. I fyllan å villan kan det gå fel ibland. Helgen spenderades på landet, åkte härifrån vid kvar över 12. Kom till landet vid halv 2, då va det bara på´t. Sedan blev det lite traditionell midsommarmat, jag smakade sill för första gånge. Vuxenpoäng på den, sedan blev det lite mer lekar å ännu mer alkohol, kvällen blev tidig för min del. Vi fick alla sova på ett loft i stugen, det va ju bättre en tält, men gav mig resultatet 2 stora blåmärken på höftbenen och ont i hela kroppen. Vi vakna alla vid 10 å då blev det rosé frukost, hade fått i oss en halv bagin box på 2 timmar. Sedan vart det bort till Smögen, där vart rejält med drag, hörde att det va runt 6000 personer där den dagen. Ännu mer alkohol plus värmen gjorde mig rätt så igasen. Kan säga att det blev en rätt stor minneslucka där ifrån. Väl över med båten blev det lite disskutioner vilket som fortfarande ligger kvar i luften, har sisådär sovit 2 tim inatt. Största tänkaren i världen oxå, not good for me. Men jag tycker att summan av kardemumman va kanon. Men nu så här i efterhand hade det varit bättre med lite mindre alkohol för min del, det är inte så bra att inte alltid minnas, inte något man kan skylla bort. Men ibland är det svårt att stå för sina handlingar. Just det en mobil fattigare oxå, hm hela livet i min tele jue. Hoppas jag kan fixa en ny idag.
Bildregn kommer sen!! Må väl alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0