träningsvärk

oj oj, märks att jag inte har besökt gymmet på ett bra tag, här talar vi träningsvärk så in i. Och så va det ju det där med att gå upp på morgonen. Gick upp kl 10 idag hade ställt kl på 08 men ne tycket bestämt att sängen av 100o gånger skönare. Aja kommer ju bli en långdag på jobbet så all sömn behövs kan jag säga. Nu ska jag snart steka lite äggvita, inga ägg gulor för där är allt fett.
Jo en sak till, vissa dagar blir jag så där extra saknig? saknar K så där speciellt jätte mycket, idag är en sådan dag. Ringde han å fick ett sånt där jätte romantiskt svar, ne inte dirket haha. - Men vi ses ju ikväll? haha ja men som tjej hade man ju hellre velat höra att typ jag saknar dig med gumman haha.
Aja dax för frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0