This and that

Finns så mycket jag skulle kunna skriva om alla tankar som har snurrat runt i mitt huvud dom senaste dagarna. Jag vet att livet går upp och ner och inte på räls. Men ibland kommer dom djupa dalarna där jag kan sitta och tänka på hur dålig jag är. Vissa saker jag sagt å gjort, det va vell jag som hade bestämt mig för att bara titta framåt och idag kan jag säga att jag kom till den gränsen att det enda jag ska göra att se framåt, inte ens titta mig lite över min axel. Utan bara se framåt. Man kan inte göra något åt det man sagt å gjort tidigare utan man göra det bättre. Och självklart se till att inte göra det igen eller säga sådana saker som man inte menar. Andra gången gillt Johanna, jag kan till och med säga så här, jag vet hur bra jag är på vissa saker så varför ens tvivla? Men alla människor är olika, och jag måste säga att det är det man lär sig av. Lite ord från min snurriga skalle. Men jag säger andra gången gillt!!
Jag tror på själv, bara jag själv som gör att jag kan lyckas!! All kärlek till alla stöttande vänner. Man behöver dom som mest ibland. Men idag på jobbet kände jag att det får vara nog av negativa tankar det är bara jag som kan ändra min tankar ingen annan. Så som sagt andra gången gillt för Johanna!! POSETIVA tankar her i go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0