och mycket riktigt

Så såg solguden min soldans för här skiner solen, bättre sent en aldrig. Men det klart att det ska bli 24 grader imorgon när jag ska vara inne hela dagen å jobba. Fint lör, sön,mån jobb sön - mån men hinner att sno lite sol endå. Idag har vi varit hos K´s kompis å kollat på hans nya lägenhet som han håller på att renovera. Sedan här hemma har det storbakats ( "råkade även smaka lite för mycket" ) men men efter allt som har hänt så tänker jag man lever bara en gång och det får bli extra träning. Här hemma har vi kört lite övningar jag vet kan låta fel, men alltså typ utfallssteg och sådana där grejer. Nu blir det tacos, imorgon skaaaaaaa jag dra mig själv upp ur sängen. 2 dagar kvar sen är Sophie här å då har jag någon att ta mina morgon prommisar med. Men först ska vi fira henne rejält på lördag å kanske lite på söndag oxå? eller? haha. Bara jag som blir lite sugen på utgång i detta vackra väder?
hm aja dax att återgå till köket å laga mat nu.
Tjillevippen på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0