När du

Ler, ler jag. När du är ledsen, blir jag ledsen. Du somnar och jag är vaken, jag sitter och kollar på dig, du är så underbar. Sedan kryper jag tätt intill. Känner hur du andas, Jag känner hur lyckan i mig växer, här är jag trygg. Om jag fick välja skulle jag skydda dig mot allt det onda, allt ledsamma. Men det enda jag kan göra är att trösta och att hålla dig i min famn. Men man måste även uppleva det ledsamma ibland, för att sedan få känna den extra lyckan. Jag har fått uppleva en del ledsamma grejer, men med dig ser jag lyckan. Du är helt underbar och jag kan inte beskriva dig med ord, men jag vill bli gammal och skruttig med dig!! Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0