härlig helg

Ifredags låg jag som sagt i sängen hela dagen, gick ju så klart upp å drack kaffe å sånt men annars så gick jag inte utanför dörren förens vid halv 7 haha. Men det va skönt, då åkte jag å K och köpte räkor. Sen händer nått så jäkla äkligt. Skulle gå ut i köket ser då att något rörde sig på golvet?? Det va en MUS jävel, blev så satans rädd, K fick va inne i sovrummet i en halv timme för att få död på den, sedan försvann den så hitta vi den inte, jag åkte och jobba igår på dagen. Kom hem vid 18 då gick vi på musjakt haha, rensa över allt, hitta ingen jäkla mus. Så nu är det det ett mysterium vart är musen?
Sen igår hade vi en riktig myskväll med film å lite tacos, sov till 10 imorse åkte hem till Johanna. Klippte henne å barnen och sedan vart det hem igen. Har precis ätit lite middag och ska om 2 timmar till jobbet. Sedan väntar en fullspäckad vecka med jobb, att fixa naglar, hår och lite smått och gott för att sedan packa väskan. Vi ska ut på landet å fira midsommar. Riktigt trevligt, känns helt konstigt att det redan är midsommar. Jag skulle behöva en powernap innan jobbet men ska istället slappa lite framför tv:n med lite kaffe.
För att jag är världens lyckligaste med dig min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0