en kall en

En kall öl i handen, vi kan ju inte fira lång ledigt, men vi unna oss en öl ikväll. För imorgon ska båda jobba men vi firar våran kärlek kanske? haha. Ne men livet med K är mer en underbart. Jag kan säga att jag kan vara mig själv till 100 %, kan stå och göra min fuldans, dra upp brallorna under armhålorna å hoppa runt som en apa haha. Låter vell helt sjukt men har rätt sjuk humor. Har tidigare haft långt förhållande men det va när jag gick i gymnasiet, det är ju för fan 4 års det är sjukt. För 4 års sen stod man med mössan i handen å visste inte riktigt vart i världen man ville. Nu känner jag att jag har hittat min fasta punkt i livet. Det är K, det är han jag vill bygga en framtid med, och det är en bra bit på vägen. Tidigare har jag faktiskt kännt mig lite vilsen, men vem trodde att man skulle träffa sin kärlek på jobbet? Kommer ihåg när jag stod där i September/Oktober så visste jag att han skulle komma, kolla mig i speglen säkert 20 gånger innan han kom, va alltid lika nervös. Åh nu är jag den lyckliga tjejen som får vakna upp breve honom varje dag. Så summan av kardemumman är att jag är väldigt kär och lycklig med underbara K!
You & Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0