yummie

Maten blev jätte god men måste säga att rotselleri har verkligen en speciell smak. Så jag tog inte så mycket av den. Men morötter, kålrot & rotseller i  små kuber. In i ugnen med olja, salt & peppar. Till det stekte jag en kycklignfilé kryddor peppar, salt & rödcurrypasat. Blev starkt men jag gillar starkt mat. Jag är rätt duktig på att inte äta så onyttigt men jag är ett riktigt godis monster tyvärr.

 Känner mig så på vågen eller jag vill inte ens ställa mig på den?



Borde vara så? Måste bestämma mig helt för att inte äta. Vill sätta ett mål och försöka inte äta godis. Läste att det tar 21 dagar att avvänja kroppen med något. Så om jag börjar på söndag så ska jag ge det 21 dagar och efter dom ska jag se om jag klarar att fortsätta. Det klart jag klarar. Eller jag måste klara det.
Har inte ens tränat idag. Fy mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0