wakie pakie

Gick upp för en stund sen, e man taskig om man tycker det är extra skönt att somna om när K går till jobbet vid 05:00. Haha ne då. Men det är ju faktiskt en liten skönkänsla att ligga kvar i sängen när han går upp. Finns inget bättre en när han kommer å ger mig en hej då puss innan han åker. ÄR nog därför jag somnar om så gottit.
Dagens planer idag
- Laga lite mat
- Åka hem
- Visning på lägenheten
- Jobba
Och går det bra med lägenheten så får hon ta över den 1 Feb. Så då blir det till att packa grejer. Kommer ju att jobba hela veckan så då tänkte jag packa lite varje dag. Shit ett stort steg. Min kusin vill köpa min soffa. Så då var det klart oxå.
Life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0