Vilken dröm

Vakna vid 7 tiden i morse men somna sedan som, eller det kändes inte som jag sov. Men endå drömmer man. Jag drömde iaf att jag och massa vänner samt K va på en fest. Dom flesta bodde nära varann för dit gick vi efter festen. K gick i förväg med en annan vän.En stund efter kom jag, då sa en av mina vänner. Johanna lite inte på henne. När jag öppnade dörren in till henne & K så va dom där inne och ja kan säga att det som hände där inne va barnförbjudet. Och sedan när jag stod där i dörren sa han att allt han sagt har han verkligen inte menat. Och det sista han sa innan jag stängde dörren va att - Som att den här tiden med dig har betydit något haha det har du gå runt och trott Allt va så verkligt? Va betyder sådana drömmar? Inte kul att vakna upp av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0