Vad blir jag bli när jag blir stor

Är den stora fråga nu?

Innan jag kastar in mig i något ska det va något jag verkligen vill satsa på.  Vill även hinna med att resa innan. Nu när jag slutat röka hoppas jag att kunna lägga undan pengar. Jag ska försöka jobba så mycket pass det finns. På måndag ska jag skriva klart mitt nya cv. Sedan anmälla på mig kommunen. Vill jobba typ på dagis extra. Vet att jag inte kan jobba ihjäl mig, behöver ju såklart fritid oxå.
Har vart inne på IHm att plugga där till säljare. Tycker om att träffa människor i jobbet, tycker om att ge god service. Men det här tycker nog många är jätte konstigt, men har även tanken inne på att bli typ snickare/målare. Gillar verkligen att greja. Hålla mig sysselsatt. Har alltid gillat att göra om hemma, helst vill jag göra sånt själv när jag är hemma. Det är svårt att veta vad man vill göra när man blir stor.
23 år i år och har faktiskt inte en aning om vad jag vill göra helt 100 %.
Men vet att det jag gör nu är inte något jag vill göra hela livet.  Men jag tror att det kommer till en, man ska inte tänka för mycket på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0