underbara söndag

Ah va skönt å vara ledig. K och jag sov länge jätte skönt. Sedan på med träningskläderna. Gick en långprommis. Innan vi gick satte jag brödet på jäsning. När vi kom igen så knådades brödet å jäste lite till för att sedzn in i ugnen.
K & jag gjorde lite magövnigar. Och sedan åt vi nybakat bröd med ägg Och kaviar.
Nu blir det att ta en dusch för att sedan greja lite, njuta av att vara leidg med K. Kommer ju jobba hela nästa helg.  Komme en person & kollar på min lägenhet ikmorgon. Hoppas hoppas hon vill ha den.
Funderar även på om jag ska baka något?
Fast jag ska mest njuta av att vara ledig. Det är så ljust å fint ute. Lycklig som bare den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0