Underbara dag

Åkte ut till lilla Emil kl 08 imorse sedan vart jag där hela dagen. Vi lekte och busade. Han är klart en av mina favoriter. Hans skratt går rakt in i hjärtat och får en lite extra glad som man behöver ibland. Han är 2 1/2 pratar som aldrig för han säger så roliga saker - herregud å rosa blir = helleguuudålosaaa. Haha
Sedan vart det jobbe mellan 15 - 20 å nu tittar jag på handbolls VM.
Känns som att jag fattat ett jätte bra beslut med att säga upp min lägenhet.
Har ju mitt timjobb på ica. Idag fråga driftschefen om jag ska "sommarjobba" ville inte lämna något svar för imorgon ska ja ägna mig åt átt skicka ut cv till andra ställen är väldigt trött på dom otroligt obekväma arbetstiderna. På sommaren börjar vi 05 där och då får mabn gå upp 04:20 det är för fasen mitt i natten.
Ahh nu får vi se va som händer å sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0