Tror på mig själv

2011

- Försöka komma vad jag vill göra när jag blir stor

- Nytt jobb, nya utmaningar

- Träna 3 gånger i veckan

- No more smoking

Tror att 2011 kommer bli helt magiskt bra.
Har massa underbara människor omkring mig, ser fram emot ett nytt år med dom. Att sätta nya mål och uppnå domn är mitt motto. Det är inte alltid den enklaste vägen som är den lättaste. Kommer säkert va massa hinder på vägen. Men förhoppningsvis gör det mig bara starkare.
Alla dagar är inte bra, men om jag ska hela tiden ska titta tillbaka istället för att titta framåt kommer det gå sakta. Så nu har jag bestämt mig för att titta framåt se möjligheterna. Så om det känns rätt så aldrig tveka. Tro på det jag känner känns bäst. Så hej 2011 nu gör vi detta till ett underbart år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0