Tapetsera

Så roligt. Imorgon drar vi igång och ska tapetsera. Så jäkla roligt. Det är verkligen roligt tycker jag. Får ta lite foto imorgon. K hade ringt å fixat det, han är en riktigt bra kille han där K.
Så nu sitter jag här hemma, även om det är trist å tråkigt här så får detta mig att tänka på bättre saker. Ser fram emot det jätte mycket. Han har även ett skit snyggt svart bord som vi tänkte kombinera med vita stolar riktigt fräscht. Han har tapetserat jätte fint i sin lägenhet. Den är mysig tycker jag.
På fredag är vi bjudna hem till hans föräldrar. Tycker alltid det är roligt att åka dit, väldigt trevliga och roliga. Man känner sig så välkommen där.
Så om alllt arbete känns i kroppen så får man se fram emot allt det roliga där emellan. Ska sova hos Johanna på söndag, kommer ju att jobba till halv 12. Hon är en ängel. Ställer upp för mig hela tiden. Hjälper mig imorgon på hennes lediga dag. Betyder jätte mycket för mig.
Nu när jag är hemma vart jag såklart sugen på nått, måste få bort mitt sötsug så fick bli en burk tonfisk nästan lika bra som något sött. Inget sött på hela dagen. Ett 1 - 0 till mig 0 till det söta.
Kanske kan komma på rätt spår.
Nästa tisdag drar jag igång med en 4 dagars diet. 

Fyradagarsdieten är som det låter en diet i 4 dagar och den ska göra dig ca 5,5 kilo lättare på dessa 4 dagar.

Dag 1
Frukost: 1 hårdkokt ägg och 1/2 apelsin.
Lunch: 100 g tonfisk i vatten, 100 g sallad och 2 rädisor.
Middag: 1/2 kopp spenat, 170 g kycklingbröst, 1/2 tomat och 1/2 äpple.

Dag 2
Frukost: 1/2 glas yoghurt naturell och 1/2 grapefrukt.
Lunch: 2 kokta ägg, 1/2 tomat och gurka.
Middag: 170 g hamburgerkött, 6 salladsblad och 1/2 kopp jordgubbar.

Dag 3
Frukost: 100 g kyckling/lax och 1 gurka.
Lunch: 170 g kycklingbröst eller magert biffkött.
Middag: 1/2 kopp pumpa, 2 salladsblad och 1/4 kopp vindruvor.

Dag 4
Frukost: 1/2 kopp keso, 1/2 papaya eller melon.
Lunch: 28 gram ost, 1 tunn skiva rostat bröd och 1 tomat.
Middag: 224 g mager kyckling eller kalkonbröst, 2 selleristjälkar, 1 rädisa. 1 mandarin eller 1/2 apelsin.



Vilket så klart kommer innehålla träning. Kommer försöka köra 2 promenader per dag. 2 X 20 min
Egen träningen blir:

Ufallsteg 3 x 15
Magövning 3 x 15
Plankan 3 x 1 min
Lovehands övning 3 x 15
Annan benövning 3x 15

Whis me good look. Hoppas jag kommer se förändring

Ops nu har handbollen börjat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0