slow dancing in a burningroom



Ett armband jag fick i julklapp.
Om man kolla riktigt noga så är det en liten nyckel där, man kan säga att det är nyckln till mitt hjärta.
Idag har jag en riktigt dålig dag, usch känner mig inte alls bra. Vill gå å dra täcket över huvudet & vakna när allt känns bra igen.


Om en 20 min går jag till jobbet å då ska jag försöka släppa detta för studen. Sedan hem & sova. Hoppas jag kan sova. Har jätte ont i magen. Inte kul att gå ut å äta med farmor & farfar när jag fick trycka i mig maten för att dom inte ska fråga om jag inte va hungrig. Ne nu ska jag försöka tänka på något annat. Det jobbiga är att jag inte kan sluta tänka på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0