så där ja

Kom hme för 1 1/2 timme sen ungefär. Handlade lite mat på vägen hem. Hoppade sedan in i duschen kändes att det behövdes efter en städ dag. Började skala potatisen, har nämligen gjort en köttfärsgratäng. Mumsfilibabba.
Hann även med att ta disken, bädda och små röja lite.

Idag när jag kom till mitt jobb så fråga dom om jag skulle vara kvar i sommar & så med tanke på att jag har sökt något nytt jobb ännu så svarade jag ja.
Runt en timme efter så ringde dom från en butik i den stad jag nu bor i. Och ville träffa mig imorgon. Så imorgon får jag se vad jag får för erbjudande där. På mitt nuvarande jobb har jag bara 2 fasta tider i månaden & det är varannan lördag. Så det är inte så mycket att hänga i granen.
Ne nu skriker min mage efter mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0