Motto



Man har ett val.

Man kan välja att se problem och låta sig hindras eller hitta lösningar och fortsätta framåt.
Man kan känna sig bunden av folks åsikter och förväntningar eller inse att livet är ens eget och att man bara behöver rättfärdiga sina beslut inför sig själv.
Man kan oroa sig för morgondagen och spara allt till en framtid man inte ens vet om man kommer att uppleva, eller lita på att allt löser sig till slut och se till att varje dag räknas.
Jag har gjort mitt val. Istället för att se problemen.
Så se lösningen på problemet

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej, vilken fin blogg (:

Kika gärna in i min om du känner för det =)

Kanske svara på mina "dagens fråga"? ;P

Ha en bra onsdag / Natalie

2011-01-12 @ 12:11:56
URL: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0