lunch

precis ätit. Och blev sådär för mätt som man inte ska bli. Det bästa är ju att bli lagom mätt. Men gott med lite ny energi. Ska nu fortsätta läsa min bok, för att sedan gå & jobba. Tråkigt att jag inte känner mig pepp för jobbet. Men jag har ju svaret på varför. Men det är bara att gå dit och ge 110 så känner man sig nöjd efteråt. Idag ska det bli en tidig kväll ska upp väldigt tidigt imorgon och har den dag då jag måste prestera 200 %. Så hej å hå. Behöver verkligen min skönhets sömn i natt. Hoppas inte magen får för sig att ha ont som den hade igår. Tog ett bra tag innan jag somna igår. Borde ha en sådan där vetesak på magen. Hjälper för stunden iaf.
Ne nu ska jag åter gå till min bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0