Lite av ett sorts kaos

På mitt jobb är det lite av ett slags kaos. Det är rörigt. Ingen som vet något i princip. Och vi tim anställda. Blir inte speciellet bra behandlade. Det är ju lite tråkigt. Att dom inte alltid visar sin uppskattning. Vi får ofta ta dom där skitpassen. Men så är det när man är timanställd. Har ju inga barn så för mig är det inga problem att hoppa in hipp om happ. Men jag hada gärna jobba lite mer så man får ihop till en heltid. Det är faktiskt inte det lättaste att hitta ett fast jobb nu förtiden dessvärre. Om man inte är beredd på att ta vad som helst?
Och det jag inte. Men måste verkligen få tummen ur att skicka iväg mina Cv:n innan veckans slut. Ne dax att börja med maten snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0