kaos

Kaos är igentligen bara förnamnet. På min arbetsplats så har dom varslat folk, jag har fått en fast tid som är varannan lördag. 15 - 20 i kassan trodde jag. Ne jag ska göra 10 olika grejer på dom 5 timmarna. Asså det här är verkligen för jävla jobbigt. Aja.
Har fått rätt mycket tider nästa vecka nu jobbade jag ju idag åså imorgon sedan måndag, tisdag ledig onsdag jobbar tors fre & lördag. Aja det är bara att gilla läget. Tråkigt bara att man får välja bort så många andra grejer. Kommer inte hinna träffa K något alls. Tråkigt.
Och så är det lördag? Va ska jag hitta på idag. Ska nog alldeles strax gå över till min kusin. Är inte sugen på utgång. Men att sitta hemma ensam en lördag till är inte ens att tänka på.
Så ha en forsatt bra lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0