kan inte annat en att gilla det

Det händer ganska mycket känns det som nu. Vilket känns helt magiskt bra. Jag gillar när jobben kommer till mig. Ibland kan det va skönt att inte söka jobb utan dom ringer en & bokar en liten interjuv. Så imorgon kl 10:00 ska jag iväg. Hoppas det går som det ska.
Idag har vi slipat och spacklat. Nu har är allt klart spacklat så imorgon blir det till att slipa klart allt för att sedan måla takfärg på väggarna för att få tapeten till att fästa bättre. Både jag & k är lediga på onsdag så då är tanken att vi ska tapetsera. Så sovrummet kommer bli as bra.
Haft en mysig kväll. Åh vad jag bara älskar att vara med honom. Det känns som att om man har något som tynger en så försvinner det. Ska bli skönt att få sova breve honom inatt.
Kommer jobba ganska mycket denna veckan inga långa pass men många dagar, tog ledigt i dag & på lördag för då ska vi till Ikea.
Nu blir det till att kolla lite bloggar innan jag ska lägga mig i sängen. Är inte ett dugg trött men behöver komma i säng så man är pigg & fräsch imorgon



så natt natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0