I love it

Mm vakna precis upp hemma hos underbara K.
Har sovit som en prinsseas. Tror att jag är expert på att hålla han vaken, lite synd om han eftersom att jag ofta får sova länge när vi träffas. Han gic upp vid halv 7. Va nog rätt tröt efter resan oxå. Jag gick upp vid halv 11. Men jag klagar inte, ska endå jobba till 23:30 idag. Alltid skönt att sova. Har inte sovit så här bra på länge. Ska åka hem vid 1 så jag är hemma vid 2 så bara hem och byta om för att sedan gå till jobbet.
Va riktigt mysigt att få träffa han igår igen.
Så denna vecka blir det:
Jobb idag, jobb imorgon, på onsdag är det en hemlis vad jag ska göra. Ledig torsdag och sedan jobb Fre lör & söndag så får iaf en ledig dag denna vecka. Hoppas på det bästa på onsdag får hålla tummar & tår.
Ne nu är det dax att göra sig i ordning lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0