home and alone

sitter här i den tomma lägenheten. Det är jätte tomt. Har haft en väldigt bra dag, börja med att Johanna kom hit. Vi drack lite kaffe. Sedan börja vi packa glasen å lite småplock. Gick sedan ut på stan & käka. Blev salladsbuffén. Och är fortfarande mätt. Efter det rulla jag till jobbet. Va en lugn dag på jobbet konstigt nog. Det är ju endå löning då brukar det dra på lite. Efter jobbet gick jag och sola lite, kände för att få lite solenergi. Längtar efter slitna jeansshorts, ett par convers å något härligt blommigt linne. En härlig solbränna & saltvatten i mitt hår. Japp jag vill bara ha lite värme & sol nu. Är förbannat trött på denna snön och kyla.
Ne nu är det dax för att kika på handboll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0