Hemma hos älsklingen

Har vart här nu i snart 2 timmar, han kommer hem runt 23 trodde han. Stackarn kommer va jätte trött. Har lagat lite matlådor nu så han har en ny rätt varje dag denna veckan iaf. Men måste säga satan va stark köttfärssåsen blev. Tur att vi båda gillar stark mat. La i lite cremé frach eller hur sjutton det stavas. MM tog på mig en av hans T-shirts mm mysigt å har satt mig i soffan ska bara diska klart allt. Sedan blir att att ligga här med hans gosiga täcke. MM så mysigt. Men hade såklart vart mysigare om han va här. Sedan fick jag även en jätte bra nyhet idag. Hoppas att detta går vägen!! Ha en fortsatt underbar söndag det ska jag ha

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack desamma:)

2011-01-02 @ 21:02:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0