Give a little bit of love

Of love to me

Det gick bra i onsdags. Kändes bra, men endå måste jag säga att jag trvis på min arbetsplats där jag är nu. Kanske för att man har några väldigt bra arbetskompisar. Men får svar nästa onsdag på vad han har att erbjuda, så får jag ta det och fråga dom på min arbetsplats om dom kan erbjuda bättre en det erbjudande jag kommer att få.
Igår så gjorde jag fruksot till K,  eller jag skulle överrsaka han lite, va inget jätte speciellet, blev räkmacka. Mumsigt tyckte jag. Sedan åkte vi & handlade. O)ch jag bakade bullar, blev väldigt goda. Bakada nutellabullar & vaniljbullar. K och hans kompis spelade ps3. Sedan kollade vi lite film. Väldigt trevigt, bra att han har så goa kompisar.
Och måste säga att jag klarar mig väldigt bra utan cigaretter. Känns väldigt bra.
Nu ska jag nog gå ut & gå en proemnad, det är sol ute. Underbart. Vakna av att solljuset lyser upp rummet. Vilken känsla, hade det bara vart några grader varmare oxå hade det vart livet.  Sedan blir det dusch och se vart dagen leder mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0