det är lite kul

Så fort man går ut i kläder som dom äldre tycker är helt otroligt att man ens kan ta på sig? Jag bor i en väldigt liten stad. Där endast pensionärer finns känns det som iaf. På dagarna är det dom som bara visar sig ute. Så fort jag tar på mig dom här byxorna så får jag höra en kommentar, på väg till solariumet mötte jag en äldre man hans kommentar var
- Det där ser kallt ut hörru du

Efter jag vart och solat står det 3 kärringar, små pratar lite hör jag dom säga

- Men kolla på dom där byxorna, tror hon det är vår ute?

Haha, jag får vell ta på mig vad sjutton jag vill? Men jag kan inte säga att ja  tar åt mig. Kul att ge dom nått att prata om & titta på


Så farligt är det inte. Jag gillar dom, faktiskt mina favoriter. Ne nu in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0