Dagen D imorgon

Ska faktiskt alldeles strax gå å lägga mig. Klockan ringer 04:40. Inte allt förskön tid att gå upp. Blir till att hoppa in i duschen. Sedan dricka lite kaffe. Göra mig iordning och åka iväg. Jag hoppas på det bästa. Ska även göra mitt bästa. Idag blir även första kvällen som ickerökare. Hm kändes bra att slänga cigaretterna förut. Ska även lämna in min jacka på kemtvätt. Många saker to do. I sådan lägen när jag känner mig stressad & oroad har jag pratat med pappa. Han har en lugnande inverkan på mig. Han får mig att se det i en annan synvinkel. Han är nere i Thailand nu, och vill bara att han ska njuta och koppla av. Så vill inte störa han. Vet att han inte tycker att jag skulle störa han men endå så får jag ligga å grubbla fram å tillbaka själv.
Så god natt alla. Hålla nu händer å fötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0