bye bye lägenheten

Sagt å gjort. Har nu fått en tjej som vill ta över lägenheten. Så imorgon blir det att ringa fastighetsägaren.
Känns mycket bra för min del. Men kunde inte sova inatt låg & tänkte säkert 1000 ggr fram & tillbaka.
Jag tänkte på förra gången jag flyttade ihop me mitt dåvarande ex.
Jag kände mig i vägen hela tiden, fick inte ta med mig mina egna grejer, för det tyckte han va onödigt. Självklart fick jag ta med mig mina kläder men sådana där småsaker som får en att känna sig hemma. Och jag vill inte besvära folk me mina tankar. För jag kan sitta och tänka i timmar, men speciellt när jag ska gå å lägga mig då tar tänkandet över. Och jag vill verkligen inte besvära K me dessa tankar. Fick samla mig mod för att fråga han lite frågor igår. Och för han kommer det bli en stor förändraning. Jag kommer ju vara där oftare, å jag vill verkligen inte stå ivägen för nått han vill göra. Jag vill att han ska känna som han gör nu, vill han åka iväg med sina kompisar, gå ut. Eller bara hänga med dom. Kolla film o.s.v så vill jag inte att han ska känna att Johanna bor här nu då kan ja inte åka iväg lika ofta. Vill att det ska vara precis som det är nu. Jag kommer ju jobba kvar här så, så ibland när jag jobbar kväll kommer jag sova hos min farmor/farfar, pappa, linnea eller hos Johanna.

Men för mig känns detta väldigt bra. Jag är glad men vill inte stå i vägen för något eller någon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0