Att ha måsten

Måste va det lite jobbigt faktiskt.
Ne men ibland eller ofta känner jag att jag har måsten, men jag är dock bäst på att skuta upp dom. 2011 skulle jag träna mer? Det har gått 3 veckor på det nya året och jag har tränat 3 ggr? Det är helt fantastiskt dåligt. Däremot K han är förbannat duktig. Är riktigt imponerad. Idag va han ute på en jätte lång löprunda. Skit duktig är han. Om jag ska hänga med i hans tempo är det dax att börja nu. Bikin säsongen är närmaren en av man tror. Även om ja satsar på bechen 2014 så måste jag börja någon gång.
På jobbet till & med. Inget småätande? Blir så irriterad på mig själv. Måste sluta med sådant.
Dax att sa sig i kragen ofta mycket snack om att jag ska men nu ska jag slå slag i saken. K får mig faktiskt inspirerad på att vilja nu när han är så duktig. Så nu ska jag inttala mig själv att jag kan oxå. Vet att jag kan, löpte mycket innan sommaren men det är förfasen snart ett år sedan? Det kommer snart va Maj/ Juni.

Så imorgon blir det morgonpromme sedan finslipa på Cv´t å söka lite jobb för att sedan ringa & säga upp lägenheten. Känns otroligt jäkla bra





Tur att K är så grym så han inspirerar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0