8 Januari

Känner mig väldigt vuxen idag. När jag gick in till min kusin så vart det väldigt mycket yngre folk där. Och jag tycker att när dom yngre dricker alkohol så blir dom 10 gånger så bransliga, så va bara där inne en kort stund.
Idag har jag haft lördagsmys ensam. Har faktiskt ätit väldigt onyttigt. Fy sjutton icke bra. Men måste även erkänna att det är tråkigt att vara ensam en lördagskväll.
Och söndagar då ska man äta jätte goda frukostar. Det ska vara mycket att välja på och det bästa är ju att dela söndagsmorgonar med människor man tycker om.
Men imorgon blir det iaf nog att åka ut till lille Emil. Om jag får låna farmor & farfars bil. Tycker bara inte om att köra i detta vädret. När jag är ensam så tänker jag sjukt mycket. Och det är både bra & dåligt. Så nu ska ja se om det är något bra på Tv sedan ska jag lägga mig i sängen.
Natti natti


ge mig våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0