trött, tröttare & tröttast

Är helt galet trött?
Somna igår runmt 00:30 sov till kl 05:00 gick upp och körde K till jobbet. Kom hem sov i en timme. Gick till jobbet, jobbade i i endast 3 timmar. Kom hem, somna sov i 1 1/2 timme. Åkte och hämta K, han gick in å la sig för att vila. Jag skulle "bara" kolla tv men vilket slutade med att jag somna i soffa?
GUd ge mig lite energi, jag behöver värme, sol och allt som hör till. Gillar inte att vara så här extremt trött..

Och så har jag ett jävligt jobbigt problem, haha vetinte om det här är rätt stället att skriva det på. Men jag kissar så sjukt mycket. Vaknar av att jag är akut kissignördig? Sedan kan det gå en 20 min eller mindre så är jag lika kissig igen. Apjobbigt??
Hoppas att det går över snart är trött på det. Ska göra pannkakor snart, funderar på att göra Amerikanska pannkakor? Kul att testa något nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0