Söndag

Igen, och veckan har bara sprungit förbi. Igår gjorde jag mitt sista arbetspass på mitt gamla jobb, blandade känslor. Kommer sakna alla underbara arbetskompisar. Men samtidigt vart det skönt, nu kan jag fokusera mer på det nya jobbet. Väldigt skönt. Idag gick vi upp vid 9, skönt att komma upp. Vi ska åka och äta lite lunch hos min farmor & farfar. Det uppskattar dom, K åkte precis iväg till gymmet. Han är så duktigt, jag tänker köra gym ikväll så imorgon är det att förbereda sig på träningsvärk.
I fredags var vi hemma hos Sophie och Jonas, drack lite och gick sedan ut. Längesedan jag hade en sådan rolig utekväll.
Ne jag ska hoppa in i duschen nu och sedan röja lite här hemma inna vi åker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0