kallt

Körde K till jobbet vid 5, då visadet det -17. Fy bövelen. När jag sedan kom igen och skulle lägga mig igen så frös jag något fruktansvärt. Gick upp vid hlav 9. Ska börja göra mig i ordning för att åka till LL. Hälsa på Johanna och lille Emil hoppas jag. Och e så jäkla trött på att vara kissinörding, vet att det låter lite skumt att ja skriver det här. Men jag ska nästan räkna hur många gånger det är på en dag. Igår när vi kolla på BB så kissa jag i varje paus? Inte normalt någonstans. Om det inte går över snart så får jag ringa sjukvårdsupplysningen å höra om dom har något knep, hålla sig längre? men då känns det som att mina blåsa ska spricka.
Ne dax att fixa i ordning sig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0