how i feel today

ibland önskar jag kände att jag alltid var på topp. Alla tankar snurrar runt.

Räcker jag till?
Uppskattas det jag gör?
Sådana saker tänker jag på ofta, något jag vet att ja är bra på, det är på att jobba. Därför gillar jag att jobba mycket, känna att ja gör något bra. Ibland känns det som man försöker så mycket, tänker på andras bästa före mitt eget. Borde tänka mer på mig själv hur jag känner, vad jag vill?
Inte alltid se till andras bästa.
Men istället för att tänka så, så försöker jag tänka posetivt. Även om det är tankar som poppar upp dagligen.
Så försöker jag göra sådant jag gillar, som att baka så varför inte slå till med att baka








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0