Home is there our heart is

Har kommit hem för en stund sen, jätte god middag hos farmor & farfar. Dom bara älskar K. Inte så svårt att förstå varför, Farmor sa till han att han är en stilig pojke idag.
Har kommit på mig själv, att jag i princip bara läser gravid bloggar eller mamma bloggar. Vetinte varför.
När jag va yngre alltså typ 16 så sa jag att jag skulle ha barn när jag va 22 och det är ju to late nu. Men kanske är därför jag tycker det är så kul att läsa om deras liv med barn och som gravida. Har en tjej på mitt gamla jobb som väntar barn, och igår fick jag känna på hennes mage. Blir så facinerad på något sätt?
Aja nog om barn. Hade tänkt att dra mig till gymmet å jobba på bechen 2014? Men nehe så blev klockan mycket vi ska laga mat kolla film. Men nu när Sophie är här så får vi dra å träna ihop i veckan. Det finns inte längre någon ursäkt till att inte gå till gymmet. Det finns massa gym att välja på här. Men jag har bestämt mig för att ta Motionshuset.
Jag menar 2014 är här snabbre en va man tror. Så alltså 2014 är jag 26 år haha. Aja jag vill ha grym kropp då. Så let´s go. Gymmet har jag tänkt köra 3 dagar i veckan ser jag inga resultat efter 4 veckor så får jag öka till 4 gånger i veckan. Längtar även till våren, för det bästa jag vet är att promenixa/löpa. När jag är på gymmet brukar det bli löpbandet 40/50 min och sedan styrka 30 min. Så brukar jag lägga upp det. Är inte ute efter att bygga några större muskler utan mer att få smalare kropp och lite konturer på musklerna.
Så ska bli lite spännande och mäta efter en månda om man minskat något. K och jag ska även tänka mer på maten även om vi äter varierad kost och bra mat så kan man ju välja bort past/potäter & ris
Ne nu ska jag njuta av denna underbara lediga söndag med min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0