Glad

Har haft typ 2 depp dagar eller vad man ska säga, har kännt mig världelös. Åh det är ingen härlig känsla. Känns som att jag bara ville dra täckte över huvudet. Men idag vakna jag upp med ny energi, åh en härlig magkänsla.
Brukar alltid vara den som har humöret uppe, det får jag ofta höra. Men så kommer dom där dagarna när allt känns skit, men när jag tänker efter så har jag dom absolut underbaraste människorna i mitt liv. Det kan jag skattas mig lycklig åt. Även om man inte träffas så ofta så vet jag vart jag har dom & vad dom betyder.
På fredag efter jobbet ska jag hem till min bästa Johanna, ska vi tjöta dricka lite vin. Jag menar hon har ju endå fixat ordning ett litet rum till mig. Så spenderar natten där, mysigt.
Sedan blir det inte något jobb för mig på hela veckan, jösses amalia kommer ju klättra på väggarna. Men så prata jag lite med Sophie idag och hon kommer på tisdag, tyckte jag va väldigt bra. Våra kärar jobbar ju på dagarna så då kan vi hänga lite.

Jopp är iaf väldigt mätt efter soppa, sitter och dricker lite kaffe, en springtur väntar mig oxå. Pust det va på tok förlängesen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0