Älskar varje sekund

Perfekt helg, kan inte någonsin begära mer....
Jag kan avvundas på mig själv iband, små ögonblick som fastnar i mitt hjärta & i mitt minne. Han ger mig känsla av att jag är den lyckligaste tjejen på jorden, jag ler, hela mitt hjärta ler. Ja så känns det när jag är med dig!!
Finns inte så mycket mer att säga om denna helgen mer en att jag är LYCKLIG

K´s kompis va här och klippte sig, passade även på att klippa K lite eftersom när man har en kort frisyr krävs det underhåll. Blev så snyggt om man får säga så när man själv gör något. Kollat lite film ska snart lägga oss i sängen och kolla lite tv. Jaha så vad ska ja göra när nästa arbetspass inte är förens om en vecka?
Återstå och se men nu tackar jag för denna helgen & ser fram emot vad den nya veckan har att erbjuda?


Efter promenaden förut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0